Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní metody marketingu
Jandová, Pavlína ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Tomek, Ivan (oponent)
Klasické marketingové postupy pozbývají na účinnosti a důvěryhodnosti. Je čím dál tím těžší komunikovat se spotřebiteli, a marketéři tak hledají nové techniky a způsoby, jak zákazníky oslovit. Obracejí se k využití moderních marketingových metod, jejichž společným znakem je možnost přesného zacílení a nízká cena, a také fakt, že spotřebiteli zatím nejsou přijímány jako standardní reklama. V teoretické části práce jsou popsány alternativní formy marketingu: word-of-mouth, product placement, guerilla marketing, mobilní marketing, event marketing a sociální marketing. Jsou rozebrány jejich hlavní znaky, formy, výhody a nevýhody a vždy mají uvedený příklad z praxe. Praktická část diplomové práce je zaměřena na společnost Budějovický Budvar, n. p. a vstup nového produktu Pardál na český pivní trh na začátku roku 2007. Tomuto v dějinách pivovaru Budějovický Budvar důležitému kroku předcházela detailní strategická marketingová analýza společnosti. Jejím výsledkem bylo rozhodnutí o netradičním a originálním vývoji nového piva a uvedení značky na trh s využitím zážitkového a buzz marketingu. Šanci ovlivnit výsledné vlastnosti nového produktu získali samotní konzumenti tj. pivaři. Podíleli se na vývoji jeho chuti i na finálním názvu v projektu nazvaném "Moje nové pivo" a spolupracovali i v rámci komunikační kampaně uvedení piva Pardál na trh v České republice. Výsledkem této strategie byl úspěchy prodejní i marketingové umocněny několika odbornými uznáními. Značka se na nasyceném trhu ovládaném obzvláště silnou konkurencí výrazně etablovala a svou pozici neustále posiluje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.